Dagens!

Dagens humör: Trött.
Dagens frisyr: Uppsatt i en bulle.
Dagens smink: Ingett
Dagens klädsel: tröja , jeans, kofta
Dagens smycken: inget
Dagens händelse: Michaela, Ikea, sova
Dagens planer: Sova
Dagens vill ha: Digital kamera haha :)
Dagens finaste: Iza♥
Dagens bästa: Min säng :)
Dagens måste: Sova
Dagens mat: Olika
Dagens roligaste: Michaela
Dagens köp: Chips
Dagens kärlek: Familjen
Dagens sämsta: Mina låtar på spotify har tagits veck för jag lyssnar på dom för ofta :(
Dagens saknad: Mathilda ♥
Dagens smink: mascara, puder
Dagens klädsel: Magtröja,jeans, mysiga strumpor
Dagens smycken: Halsband
Dagens händelse: Växjö
Dagens planer: Titta på bio med familjen
Dagens vill ha: Smycken haha.
Dagens finaste:  Justin bieber :)♥
Dagens bästa: Titta på bio.
Dagens måste: Ehm. Vet inte
Dagens mat: Jadu, vet inte vart vi ska äta.
Dagens roligaste: Bio.
Dagens köp: Popcorn antar jag
Dagens kärlek: Deduu :)
Dagens sämsta: Att jag har svårt att bestämma mig :/
Dagens saknad: Alla kusinerna i Stockholm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0